Angel of Death Pack
(Online Interactions Not Rated by the ESRB)Give yourself an edge with a unique set of enhanced armor with a heavenly design as well as a pair of upgraded matching scythes and a new colored VFX trail for your trusty crow Dust. Please note this item is NOT included in Season Pass which ONLY includes the Maker Armor Set, The Abyssal Forge, and The Demon Lord Belial. Visit darksiders.com for more details.