Advanced Supply Drop
This bundle contains 6 Advanced Supply Drops, a pack of 5 and 1 bonus drop, giving you a total of 18 different items!Each Advanced Supply Drop contains 3 items, a mix of weapon loot and character gear, some of which is exclusive. At least 1 item will be a weapon variant and at least 1 item will be professional rarity or better. Items in an Advanced Supply Drop bundle will not duplicate items in the other drops in the same bundle.NOTE: ITEMS IN ADVANCED SUPPLY DROPS MAY BE DUPLICATES OF WEAPON VARIANTS OR CHARACTER GEAR ALREADY OWNED, AND MAY INCLUDE LEVEL-RESTRICTED ITEMS. ALL ITEMS MAY BE REDEEMED FOR XP. DOES NOT INCLUDE RAPID SUPPLY OR ORBITAL CARE PACKAGE REINFORCEMENTS.