Additional Colors Pack #1
Additional colors for Yu, Yukiko and Teddie. Each character will have 8 new colors, 2 of which can only be used offline. A total of 48 colors including each character's Persona is included. NOTE: This DLC item is included in the "Additional Colors Full Pack."