AC4BF MP Pack #2
The chaos ensues as three new fearless adventurers ready themselves for the challenge. Test your skill and wisdom against: The Stowaway, the mischievous, talkative spy; The Shaman, the crafty houngan asogwe (high priest); The Mermaid, a Templar navigational expert who gave her heart to the sea. This pack also comes with new customization options, and new moves.