AC4BF Crusader & Florentine Pack
"Sail with Altaïr and Ezio’s colors with 4 customization items for your ship and 2 new weapons for Edward: Ezio’s Iconic Figurehead, Ezio’s Unique Sails, Ezio’s Swords, Altaïr’s Iconic Figurehead, Altaïr’s Unique Sails, Altaïr’s Sword.Important: You need to progress until Sequence 3 memory 04 to see those items in the Jackdaw and Edward upgrade menu. Go into your Captain’s cabin to equip them."