AC4 Pirates Pack
Explore new locations and discover the secrets of the Black island, Mystery Island and Sacrifice Island to find hidden treasure chest to get access to new outfits and weapons for Edward, and figureheads and sails for you ship, the Jackdaw. Stand out in multiplayer with new and exclusive costume sets, pictures, titles, relics and emblems!