Red Astro Pack
Red Astro Pack 7 Legendary Items, 1 Stamp, 1 Emote, 500 Metanium, and 30 Beam Shards! This is the Red Astro Pack available at an affordable price! A once-in-a-lifetime opportunity, don't miss out! Red Astro Pack includes: ● Legendary Outfit Set: 7 Red Astro items (head, top, bottom, shoes, gloves, back gear, hoverboard) ● Stamp: Red Astro's exclusive stamp ● Emote: Red Astro-exclusive emote ● 500 Metanium ● 30 Beam Shards *Notes This DLC product is not eligible for duplicate refunds, even if you already own the components, so please check before purchasing.