7560 R6C WELCOME PACK
This limited-time Welcome Pack includes a 7,560 R6 Credits pack and the Watercolor Splash signature skin for all your current weapons and attachments! To top it off, we also added a seven-day Renown Booster. Limited to only one purchase per season.