6000 Currency Pack
This pack contains 6,000 (5,000 + 1,000 Bonus) in-game currency. Use in-game currency to personalize your PGA TOUR 2K21 MyPLAYER with the best gear, raise the stakes in Skin Matches and run Online Societies tournaments like a boss!