3on3 FreeStyle - P3 Liu Character Pack
"Get P3 Liu and her exclusive outfit in one package! Don't miss out on this exclusive chance just for this winter! This package includes : -Liu (P3, Skill Max) -Liu Theme No.3 -Liu Hair No.3 -Liu's Smart Manager Suit -Liu's Smart Black Hair -Liu Guaranteed Platinum Pack x3 -Liu Black Pack x3 *This package can be purchased until 12/23 23:59 PST. *If you already own same or higher grade character, 150 points will be refunded."