3on3 FreeStyle - P3 Jessie Character Pack
"Get P3 Jessie and her exclusive outfit in one package! Don't miss out on this exclusive chance just for this winter! This package includes : -Jessie (P3, Skill Max) -Jessie Theme No.3 -Jessie Hair No.3 -Jessie's Cheerleader Outfit (Away) -Jessie's Cheerleader Hair (Away) -Jessie Guaranteed Platinum Pack x3 -Jessie Black Pack x3 *This package can be purchased until 12/23 23:59 PST. *If you already own same or higher grade character, 150 points will be refunded."