3on3 FreeStyle - Crossplay 4th Anniversary Gift Pack
"Let's celebrate the 4th Anniversary of Crossplay in 3on3 FreeStyle with an awesome gift! To make this moment special, we've put together a bunch of cool in-game stuff that will make your 3on3 experience even better! Grab them now and rule the court! This package includes: - 40 Points - 40,000 Coins - Intensive Note x4 - Anniversary Cake Accessory **This Gift Pack can only be downloaded until 12/31/2024 23:59 PST, after which it will no longer be accessible. So don't miss out!"