3on3 FreeStyle - Chloe Character Pack
Introducing yet another school girl, this time with a bit of a dark side! but her personality could turn brilliant in court! Excel in making off-ball chancesl with dashing and creating space for a quick jump shot! Jump in now to see what she can do! This Package includes: - Character - Chloe - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *If you own Character Pass, Chloe is exchanged for 50 Points as you open the package.