2,670 Premier Pack - Rainbow Six Siege
Get 2,670 R6 Credits, an exclusive skin for Pulse, a charm, and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 2,670 R6 Credits pack. Only available while this season lasts, so get it before it’s gone! R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as the premium battle pass, new operators, cosmetic items, including weapon and operator skins, and trade in the Marketplace.