2013 SRT Viper GTS Car Shipment
This car shipment includes the 2013 SRT VIPER GTS with all official body colors and exclusive rims. Anyone with common sense will tell you not to mess with a Viper. This particular predator is the latest in the series of powerful two seaters, with 640hp developed through a massive V-10 engine. This car’s venomous performance will top any opposition. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.