WS - Killarney International Raceway, South Africa (Rallycross Track)
The Killarney circuit is located in Cape Town and was added to the WRX calendar in 2017. The inaugural race was won by Johan Kristoffersson for PSRX, after the notably action packed Semi Finals and Finals. The track features a fast and wide first corner, which tightens into a tricky technical section, a large jump and an ultra fast chicane at the end of the lap.