Get a special new Italian destroyer together with themed camouflages and Commander Progression Items! The bundle includes: Italian Tier II Premium destroyer Curtatone 1x Insignia 3x Promotion Orders 3x Regia Marina camouflages Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Additionally, some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.