World of Tanks - Military Muscle
Hold your ground and fight back with the Centennial Chieftain/T95 '59! This well-rounded Cold War powerhouse is featured in the Military Muscle bundle. It comes with a set of high-value boosters to increase what you earn in battle. Included in this World of Tanks Modern Armor DLC bundle: - Centennial Chieftain/T95 '59 Post-War Era (Era 1) Western Alliance Heavy Tank - x8 Commander XP Boosters (10) - x4 Vehicle XP Boosters (10) - x1.5 Silver Boosters (10) NOTE: All Premium vehicles come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo.