WARRIORS OROCHI 3 Ultimate NEW BGM PACK
This download allows setting selectable BGMs in cleared stages. Enjoy a new breath of fresh air in your favorite stages with newly composed background music. * Added BGM: "Mirror World -SACRED HORIZON-" "Mystic Realm -ORIENTAL EDEN-"