Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin - Kurdoss Valentian, The Craven King
Kurdoss Valentian, The Craven King Pack introduces a new playable hero to Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin for Conquest Mode and Multiplayer Mode, bolstering the Nighthaunt. The cold fury of Kurdoss Valentian is matched only by his bitterness. Cursed to sit upon a throne but never rule, the Craven King vents his anger by mercilessly smiting those who earn Lady Olynder’s ire. The Craven King sits silent and motionless upon his drifting throne until he closes with the enemy, and then he wields the Sepulchral Sceptre to deadly effect. A slow moving, powerful melee hero, Kurdoss can influence outcomes on the battlefield with his disruptive abilities, silencing foes, and leading the charge with devastating melee attacks.