"Velkhana Costume" Palamute layered armor set
This additional content includes: - "Velkhana Costume Head" Palamute layered armor piece - "Velkhana Costume Body" Palamute layered armor piece Turn your Palamute into a Velkhana! Dress up your buddy with this special layered armor! - Palamute layered armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Buddy Board. - This set changes your Palamute's entire look and cannot be applied to individual body parts. - Layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities.