The Walking Dead: Michonne - Episode 3
Episode three of a three part episodic game series set in the same universe as Robert Kirkman’s award-winning series.Feeling the weight of choices both recent and long ago, Michonne tries to protect an innocent family, but Norma and the vengeful Monroe crew are closing in.