S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Season Pass - Windows Edition
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is the unforgiving FPS survival adventure in a dark science-fiction open world. Scavenge for gear and resources, hunt for wonders, make hard decisions to survive and pave the path through the Chornobyl Anomalous Zone. The Season Pass for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is your all-time clearance for all the mysteries and dangers of the Zone yet to come. Along with two upcoming Story Expansions, it grants access to all the downloadable content packs. Stay tuned for announcements and more information!