Serah's Outfit: Summoner's Garb
This content is for the Asian language version of FINAL FANTASY XIII-2 only, no refund will be given.This item can also be purchased in a pack. Please make sure purchased content does not overlap.A new outfit for Serah. Wear the traditional garb of the distant summoner whose soul is bound to Serah's across time and space.Select Outfits from the main menu to change clothing. New outfits will not be shown on characters during certain cutscenes and story sequences.This item can also be downloaded by redeeming the corresponding item code.Once used to purchase an item, the item code will no longer be valid.