Serah's Outfit: Style and Steel
This content is for the Asian language version of FINAL FANTASY XIII-2 only, no refund will be given.A new outfit for Serah. This costume, designed by popular Japanese idol group member Yuko Oshima, was chosen by fan vote.Select Outfits from the main menu to change clothing. New outfits will not be shown on characters during certain cutscenes and story sequences.