Sazh: Heads or Tails? (English ver. only)
This content is for the English language version of FINAL FANTASY XIII-2 only, no refund will be given. Unlock new casino content and a new episode featuring Sazh in Serendipity. Complete the episode to gain Sazh as a battle ally. To access this content, enter the Historia Crux (available from Chapter 2 onwards) and select "Serendipity -??? AF-".