Property Brothers Home Design
Drew and Jonathan Scott, famously known as the Property Brothers, need you to help clients achieve their home design dreams! With the brothers at your side, you’ll demo, renovate, customize, and design spaces with the same charm and style the twins have become known for. Play along to go behind the scenes with the brothers, learn their design tips and tricks, and discover fun facts about TV’s favorite design duo. Relaxing, fun puzzles let you earn coins to spend on décor. Exclusive voice-overs from the twins will give you all the encouragement you need to become a design star yourself! Features - Transform shabby spaces into beautiful places with bold accents, pops of color, and stylish fixtures and finishes. - Discover all you’ve ever wanted to know about the twins with everything from tried-and-true design tips, funny childhood stories, and good, old-fashioned brother vs. brother antics. - Renovate a variety of fixer uppers that need your design eye: kitchens, bathrooms, exteriors—and yes, you can add that open floor plan! - Re-create your favorite Property Brothers moments! - Relax with some of the best puzzle gameplay that features hundreds of levels and a variety of game modes. - Design and play on the run with offline mode.