Powerstar Golf Credits Pack – 10,000 Credits
Warning: Deleting your saved data will also delete any Credits you may have purchased. Boosting your in-game funds with a credits pack allows you to buy gear packs from the Store whenever you like. It’s a great way to get additional gear, and the more gear you buy, the greater your chance of scoring rare items and completing gear sets!