NASCAR Heat 4 - Jeff Gordon Legend Pack
Buy the Jeff Gordon Legend DLC and get the 4-time NASCAR Champion as a playable driver in both Quick Race and Online Multiplayer game modes. Race as the NASCAR Legend in his famed 2015 #24 Axalta Homestead Finale Chevrolet paint scheme. Also included is Jeff Gordon’s spotter audio.