A limited time set of 16,000 Hero Crystals Availability: Wednesday, September 25, 2024 - Wednesday, October 23, 2024 Hero Crystals are in-game currency that can be used to draw Roll Tickets and exchange items in the Shop in My Hero ULTRA RUMBLE. *This product can be purchased only once per account and is non-refundable.