MY HERO ONE'S JUSTICE 2
MY HERO ONE'S JUSTICE 2, the over-the-top follow-up to the smash hit 3D arena fighter MY HERO ONE'S JUSTICE, makes its heroic debut! Make full use of characters' Quirks as you clash head-to-head in epic battles across huge arenas!