KINGDOM HEARTS III Re Mind + CONCERT VIDEO
※This is the Japanese voices and Traditional Chinese, Korean subtitles version. Re Mind—The other tale that unfolded during the climax of KINGDOM HEARTS III. Determined to rescue Kairi, Sora travels to the Keyblade Graveyard a short time before the final battle was to take place. Lacking a corporeal form, he traces the hearts of the seven guardians of light. Through experiencing their personal battles firsthand, Sora is about to discover truths that he has never before imagined. This content includes the KINGDOM HEARTS Orchestra -World of Tres- concert video recorded on November 30, 2019. * The retail version of KINGDOM HEARTS III is required to use this content. Please also make sure to update to the latest version.