Insurgency: Sandstorm - Urban Digital Weapon Skin Set
Take back the streets with the Urban Digital Weapon Skin Set. These skins can be equipped in the Loadout menu on both Security and Insurgent teams for the following weapons where available: - AK-74 (Rifleman) - FAMAS F1 (Rifleman) - Uzi (Breacher) - ACE 52 (Advisor) - Alpha AK (Advisor) - 1911 Pistol (All Classes) These items are unlocked in-game immediately upon purchase. They can be equipped in-game in the Loadout menu under each weapon’s “Aesthetic” upgrade category. This DLC is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.