Your mission takes you to the remote village of Santa Fortuna, entrenched deep inside the lush Colombian rainforest. Located at the foot of the infamous Delgado mansion, Santa Fortuna offers the discerning tourist everything from beautiful waterfalls to genuine spirit journeys and the chance to spend time with charming fishermen at the town's local watering hole.