Farming Simulator 19 - John Deere XUV865M Gator DLC
Expand your Farming Simulator 19 experience with the John Deere XUV865M Gator DLC giving you access to this unique utility vehicle. This DLC is exclusive to the Season Pass and Premium Edition. Once downloaded, the additional contents will be available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them.