DOA5LR Summer Festival Costume Set
This is a yukata-themed costume set for the characters of DOA5LR, perfect for one last summer fling! This set includes all 17 of the Summer Festival costumes. You can save money over buying them individually. Land a powerful hit to destroy the costumes! - These costumes are destructible. This set contains costumes for the following characters: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka, and Naotora Ii. *You must have the latest update installed in order to use this content. *You must purchase the necessary characters before using this content.