DOA5LR Naotora Ii + Debut Costume Set
With lightning fast leg strikes, Naotora Ii leaps into the fray! This mashup brings together the action of Samurai Warriors and the fighting entertainment of Dead or Alive 5 Last Round. Defeat the strongest fighters for the honor of the Ii clan! Naotora Ii joins Dead or Alive 5 Last Round as a playable character! Download this to use Naotora Ii in Dead or Alive 5 Last Round and Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. This set also includes the 5 costumes from the Naotora Ii Debut Costume Set. Costumes included: - Santa's Helper - Cheerleader - Nurse - Maid - Sexy Bunny *This content is included in New Costume Pass 3 + Character. Content included in the set may also be available for individual purchase. Please do not purchase individual content in addition to content sets. *This character may be offered as a free trial for a limited time in the future. *You must have the latest update installed in order to use this content.