DOA5LR High Society Costume Set
This is a High Society costume set for the characters of DOA5LR, featuring perfect weekend outfits for young Ladies! This set includes all 17 of the High Society costumes. Buying them in a set is cheaper than buying the costumes separately. This set contains costumes for the following characters: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka, and Naotora Ii. *You must have the latest update installed in order to use this content. *You must purchase the necessary characters before using this content.