DOA5LR Costume Catalog LR24
This free download is required in order to use the following content for Dead or Alive 5 Last Round. Content included: Valentine's Day costumes Costumes for the following characters included: Kasumi, Ayane, Nyotengu, Momiji, Rachel, Tina, La Mariposa, Mila, Pai, Hayate, Ryu Hayabusa, Raidou, Bass, Akira, Gen Fu, Eliot, and Brad Wong. *The costumes cannot be used with this download alone. *You must have the latest update installed in order to use this content.