Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Challenge Accepted DLC
Rise to the challenge and test your skills in this post-launch DLC that includes all 4 Challenge Modes from Destroy All Humans! (2020) Modes included: Rampage, Race, Armageddon and Abduction. All modes playable in local splitscreen co-op! Also included: numerous new Mutators that let you alter the rules of the game! Show them what you're made of! (Actually, we know. You're made of a dash of pure, glorious Furon DNA, drowned in a vat of primitive human genes.)