Cerberus Arc Projector
The arc projector ionizes targets with a nonvisible laser to ready them for a high-voltage electrical attack. As the lightning-like bolt hits its first target, a sophisticated autotargeting system paints succeeding targets with the ionization laser, allowing the electricity to take the path of least resistance and arc between them. An entire enemy strike team can be shocked to death with a few pulls of the trigger.