Bratz: Flaunt Your Fashion - Pretty 'N' Punk Fashion Pack! Unleash your inner rebel with punkalicious outfits from the iconic Pretty ‘N’ Punk collection. Strut your stuff on the catwalk in the new minigame, showcasing your style and attitude. Party like a punk and show everyone who rules the runway!