Black Desert: Traveler Edition
Open-World MMORPG Black Desert has everything from breathtaking combat and siege wars, to exploration and a variety of life-skill content such as trade, fishing, horse training, alchemy, cooking, and gathering! Embark on the adventure you've truly been longing for, today! Black Desert Traveler Edition includes the following: Black Desert Game Access (Full Game) Traveler Edition Pack: - Value Pack (15 Days) x1 - Pearl Box - 1000 x1 - Polar Bear x1 - Horse Emblem: Tier 7 White Horse (Female) x1 - Trainer's Flute (30 Days) x1 Disclaimer: - The Item Pack included in the bundle will only be sent to the server that corresponds to the region where the product is purchased. - Item Pack contents will be taxed when registered on the Central Market, and certain items cannot be registered to the Central Market.