Betrayal of Jimmy
Meet Jimmy, a gun for hire, in this arcade style downloadable pack. Jimmy is the guy the other guys call when they need to finish a job. Loads of new city-based missions will keep you driving and shooting through Empire Bay for hours. A leaderboard system provides extensive replayability as you work your way to the top of the rankings.