Ara: History Untold, John A. Macdonald
Canada's First Prime Minister, John A. Macdonald, takes his place on the global stage. With a unique set of traits designed to take advantage of the 1.1 update to the crafting panel, John A. Macdonald is being provided for free to all Ara players, thank you for playing!