3on3 FreeStyle – Yuna Legendary Pack
Meet Yuna, the shy yet unstoppable new star! Join her on Fox Court to discover the ultimate joy of basketball! Purchase Yuna Legendary Pack and get 500 points immediately! This Package includes: - Character - Yuna - Yuna Theme No.3 - Yuna Hair No.3 - Yuna Nametag - Yuna Pet No.3 - Yuna Special Ball - 500 Points *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *If you own Character Pass, Yuna is exchanged for 50 Points as you open the package. *Upon purchasing, you cannot purchase Yuna Efficient/Character Pack DLC.