3on3 FreeStyle – Yuna Challenge Camp
Get instant payback upon purchase and unlock challenge mission! This Package includes: - Challenge Camp Ticket - 270 Points *Challenge Camp event period is 12/24 ~ 2/18 23:59 PST. *Challenge Camp DLC is on sale from 12/24 ~ 1/21 23:59 PST *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you have previously purchased the Yuna Character package, Character in Challenge camp gives 50 Points as a refund. (Works vise-versa)