Tour de France 2019
The yellow jersey is yours! The official route of the 21 stages of the 2019 Tour de France has been reproduced down to the last detail, and will take you from Belgium to the Champs-Elysées. You can also play online for the first time in the history of the series, challenging up to 3 other players in shorter, more intense races. Descents, sprints, team tactics... Experience the Tour from inside the peloton! - Online multiplayer: two to four players can challenge each other on a wide variety of races. - New challenges: Sprints – After the descents, players can challenge each other in Sprint mode. - New race: one of the oldest cycling competitions, the Tour of Flanders. - New ‘World Championship’ mode: ride to victory as team manager or leader.