Paratopic + Food Truck Tycoon
Dive into surreal exploration and culinary mastery with the Paratopic + Food Truck Tycoon Bundle! Kick off with Paratopic, an experimental indie game that takes you on a surreal journey through a grim, uncanny landscape, filled with eerie sounds and chilling events. Then, shift gears to Food Truck Tycoon, testing your skills and talent as the owner of a bustling food truck, serving as many customers as possible by taking orders, preparing food, and exploring 150 levels with over 50 dishes to serve. Unleash your entrepreneurial spirit and delve into the bizarre with this exhilarating bundle!