Shadow Fencer Theatre
Shadow Fencer Theatre is the awkward-physics sword fighting game that lets you battle your friends in the ridiculous world of shadow puppets! Are you ready to give the best performance of your life? Take center stage and stab your way to the top by battling your scene partner with a unique cast of characters. Whether you are a one-puppet show or sharing the stage, above all else, show the world you are the best performer on the shadowy screen. Co-op Puppet Fights! Turn your couch into a stage and scuffle it out in multiplayer Improv mode or act solo in a veritable variety show of game modes and skits.